מחר (חמישי) יתקיים דיון טיעונים לעונש של המחבל עלי דנדיס, שרצח את החיילים דוד רובין ואחיקם עמיחי זיכרונם לברכה בנחל תלם לפני 18 שנה. במהלך הדיון אימהות החיילים הנרצחים ידברו מול השופטים ויבקשו להחמיר את עונשו של המחבל.
נזכיר כי המחבל נלכד לפני מספר חודשים, לאחר שיצא ממעצר הגנתי של הרשות הפלשתינית בו שהה מאז הפיגוע. במעצר ההגנתי שהה דנדיס יחד עם חברו, איש המנגנונים של הרש"פ, ובעודם במעצר הרש"פ ניהלו חוליות מחבלים ופעלו לארגון ציוד ונשק. דנדיס אף ביצע פיגוע ירי בהר חברון עם מחבלים נוספים.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את המשפחות כנפגעי עבירה מסר: "מחר ידונו בית המשפט בגזר הדין של אחד המחבלים שרצח את החיילים הגיבורים. אך בעוד המשפט מתנהל, ארגון הטרור המכונה רשות פלשתינית ממשיך להגן על המחבל הנוסף – שהינו איש המנגנונים של הרשות, ואף אפשרה למחבלים לבצע פיגועים נוספים בעת שהיו תחתיה".
"הגיע הזמן לצאת מהקונספציה ולהבין שמדובר במלחמת תקומה קיומית כנגד כלל מערכות הטרור. הגיע הזמן להשמיד את הרשות הפלשתית ולחסל עד תום את המחבלים, ללא הבדל של שייכות ארגונית או בלעדיה".
הדיון יתקיים מחר, יום חמישי 05/06, בשעה 10:30 בבית המשפט הצבאי יהודה, מחנה עופר.
