השר במשרד האוצר זאב אלקין נשאל היום (רביעי) בריאיון בתוכנית "ארבע" האם הכנסת בדרך להתפזר בעקבות משבר חוק הגיוס. אלקין הזהיר כי: "לשתק את המדינה וללכת לבחירות זו איוולת".
"אם לא תהיה הסכמה כוללת (על חוק גיוס מוסכם), ברור שהעמדה הכללית שלנו היא שפיזור הכנסת זה איוולת גדולה שאי-אפשר לעשות" ,אמר אלקין, "תסתכל על המצב שאנחנו נמצאים בו. יש מלחמה הולכת ומתעצמת בעזה, החטופים שלנו עדיין שם ברצועה, וחמאס עדיין בעזה. יש חודשים קריטיים מבחינת איראן או מבחינת המשא ומתן, או מבחינת האופציות האחרות שעל הפרק".
"בתוך כל זה, לשתק את מדינת ישראל לחצי שנה ולקחת אותה לבחירות שלא ברור בכלל מה יקרה פה אחרי בחירות, ברור שזה איוולת, בטח איוולת לגוש הימין", הדגיש השר במשרד האוצר, "אם יעשו את זה, זה לא תהיה פעם ראשונה בפוליטיקה שעושים מעשה איוולת. האם זה אפשרי? זה אפשרי. האם זה נכון, חכם, בריא מבחינה לאומית? חד משמעית שלא".
הריאיון המלא בראשית הכתבה
