accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך "האולפן הפתוח"

ח"כ הלוי על משבר חוק הגיוס: "הכל טפל לניצחון במלחמה"

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

ח סיון ה'תשפה (04.06.25)

5

2

like

0

dislike

חבר הכנסת עמית הלוי ממפלגת הליכוד אמר בריאיון בתוכנית "האולפן הפתוח" בהתייחס למשבר חוק הגיוס כי לדעתו: "הכול טפל לניצחון במלחמה. כל מה שיגרום לנו עכשיו לתת לחמאס לחכך את ידיו בהנאה, שתיפרם הלכידות הכל-כך חשובה במלחמה - יהווה חציית קו אדום"


חבר הכנסת עמית הלוי ממפלגת הליכוד התייחס היום (רביעי) בריאיון בתוכנית "האולפן הפתוח" למשבר חוק הגיוס וטען כי הוא "טפל לניצחון במלחמה. אסור לתת לחמאס סיבה לשמוח על פילוג פנימי".

"קודם כול, חשוב שיהיה חוק הגיוס, זה עניין מוסרי, זה גם עניין תורני. אנשים צריכים להתגייס לצבא, זה ברור לגמרי, כל מי שלמד תורה יודע את זה", אמר ח"כ הלוי, "עם זאת, הכול טפל לניצחון במלחמה. כל מה שיגרום לנו עכשיו לתת לחמאס לחכך את ידיו בהנאה, לריב בתוכנו מריבות אין-סופיות, ליצור מצב שגם חיילים בחזית יהיו נתונים בוויכוחים, שתיפרם הלכידות הכל-כך חשובה במלחמה כשאתה בחזית אל מול פני האויב – זה דבר בלתי אפשרי, זו חציית קו אדום".

אני לא מאמין שבסופו של דבר האנשים האחראים בקואליציה, כולל במפלגות החרדיות, ייתנו את היד לדבר הזה, וזה חייב להיות ברור שזה קו אדום", הוסיף ודווקא הביע אופטימיות: "אפשר להתפשר על כל מיני דברים, ואני חושב שהפערים הם לא גדולים בין הצעת החרדים להצעת יושב ראש ועדת החוץ והביטחון. זו דעתי".

עקבו אחרינו גם ב-Google News