כתבנו בכנסת אברהם חסון מדווח: פגישתם של נציגי הסיעות החרדיות ויו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ יולי אדלשטיין בנושא חוק הגיוס שהתקיימה אמש (שלישי) הגיעה לסיומה. הצדדים טוענים כי הדיון התנהל ברוח טובה – ונקבעו דיונים נוסיף בהמשך.
על אף הדברים, כתבנו הפוליטי מוטי קסטל מדווח כי העניין המרכזי שעלה בדיון הוא נושא הסנקציות, ושלמרות הודעת לשכת אדלשטיין כי הפגישה הייתה ב'רוח טובה' לא נרשמו הסכמות, והפערים בין הצדדים נותרו עמוקים.

בסיום הפגישה, כך מדווח קסטל, נשלחו נציגי ש"ס ל"שיעורי בית" – כלומר, לנסות לרכך עמדות ולגבש נוסחה שתהיה מקובלת גם על סיעת יהדות התורה. אולם, נראה כי נכון לעכשיו, אין פריצת דרך.
כזכור, השר גולדקנופף הודיע עוד לפני שבועות כי אחרי החג הוא יתייעץ עם הרבנים ובכירי המפלגה ויקבל החלטה האם לפרוש מהממשלה או לקדם את פיזור הכנסת. גם מפלגת ש״ס הציבה אולטימטום למממשלה בנושא חוק הגיוס ומבקשת לראות התקדמות.
