לאחר שיגור שתי הרקטות ששוגרו הלילה (שלישי) לכיוון רמת הגולן, שר הביטחון ישראל כ"ץ מאשים, ומבהיר כי ישראל רואה בנשיא סוריה, אל ג'ולאני, האחראי הישיר לכל איום וירי לעבר המדינה.
כ"ץ לא מסתפק בדברים האלו ומוסיף איום מפורש: "התגובה המלאה תגיע בהקדם". לדבריו, ישראל לא תאפשר חזרה למציאות של שבעה באוקטובר.

כאמור, הדברים מגיעים לאחר ששתי רקטות ששוגרו מסוריה לראשונה מאז נפילת משטר אסד הפעילו התרעות צבע אדום בחספין ורמת מגשימים שברמת הגולן. הרקטות נפלו בשטחים פתוחים, ולא דווח על נזק או נפגעים כתוצאה מהן.
