פאנליסטית הפטריוטים עירית לינור התייחסה הערב (שלישי) בפתיחת התוכנית לאירועי חקירתו הנגדית של ראש הממשלה נתניהו ובהם סיפור "באגס באני" וארנון מילצ'ן והציגה באולפן את גרסת ה"באגס באני" שלה.
"מי שחי באמת רק בעולם של התקשורת הרגילה, ראה את הכותרות של כל הפושים, שאגב, נראה שכולם תיאמו ביניהם, שנתניהו אמר "לא זוכר" 1778 פעם", אמרה לינור, "אני אומרת לא – זה היום שבו התברר שהפרקליטות, 25 פרקליטים חקרו את נסיבות ההיכרות של ארנון מילצ'ן עם משפחת נתניהו לפני 29 שנים, והאם במהלך תחילת ההיכרות נרכשה הבובה של באגס באני, על זה, על זה מיטב המוחות המשפטיים עבדו"
"זה קסם לי, בכל זאת, ואני חייבת להיות מיוחדת", הוסיפה, "כי באגס באני יש לכל אחד, אז הבאתי את שלי, העצלני שלי". המגיש ינון מגל צחק: "עירית, היית מביאה בובה קצת יותר גדולה" והפאנליסטית השיבה "אבל אין יותר גדולה, אין, זה עצלן ענק, הוא נכחד".
