ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי), בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות, לעצרת המחנה הלאומי הצפויה להתקיים ביום חמישי הקרוב בירושלים. לדבריו: "שלטון הפקידים אומרים שהסכנה הכי גדולה לדמוקרטיה היא הדמוקרטיה – אנחנו לא חושבים ככה, ואני חושב שרוב הציבור מבין את זה היום".
בראשית דבריו, נתניהו התייחס ליום עדותו בבית המשפט ולפרשת "באגס באני", שעוררה סערה ציבורית: "זה מטורף. על זה מטרטרים מדינה שלמה במשך עשר שנים? זה פשוט לא יאומן. תשע שנים הטירוף הזה. והיום, אני לא ידעתי אם זו טרגדיה למדינה, אבל זה גם הופך לטרגדיה-קומדיה".

בהמשך אמר ראש הממשלה: "אני חושב שהציבור כבר מבין, ואני חושב שהוא גם יביא את זה לביטוי. מבטאים את זה ברשתות החברתיות, אבל לא רק. יש הפגנה ביום חמישי, נגד שלטון הפקידים, שמחליטים: זה לא יהיה ראש שב"כ, זה לא יהיה נציב שירות המדינה".
נתניהו הסביר את הלך הרוח שלדבריו מנחה את שלטון הפקידים: "אנחנו הממשלה, אנחנו נחליט בשבילכם." עוד הוסיף כי הוא מאמין שהאזרחים יבואו ויבטאו את כאבם בהפגנה, תוך הקפדה על החוק: "הם עושים את זה בלי הפרובוקציות, בלי הבריונות הזאת".

"הם לא יפסלו את בחירת העם": הימין חוזר לרחובות
לדבריו, "הם בעד דמוקרטיה אמיתית, ושלטון הפקידים אומרים שהסכנה הכי גדולה לדמוקרטיה היא הדמוקרטיה. ככה הם חושבים. אנחנו לא חושבים ככה, ואני חושב שרוב הציבור מבין את זה היום".
