accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות ראש הממשלה

נתניהו: "רוב הציבור כבר מבין את האמת על שלטון הפקידים"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

ז סיון ה'תשפה (03.06.25)

45

20

like

0

dislike

ראש הממשלה פרסם ה סרטון ברשתות החברתיות בו התייחס לעדותו בבית המשפט: "אני לא ידעתי אם זו טרגדיה למדינה, אבל זה גם הופך לטרגדיה-קומדיה" • לדברי נתניהו, הוא מאמין כי הציבור כבר מבין ויבטא בהפגנה - במסגרת החוק: "בלי הפרובוקציות, בלי הבריונות הזאת"


ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי), בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות, לעצרת המחנה הלאומי הצפויה להתקיים ביום חמישי הקרוב בירושלים. לדבריו: "שלטון הפקידים אומרים שהסכנה הכי גדולה לדמוקרטיה היא הדמוקרטיה – אנחנו לא חושבים ככה, ואני חושב שרוב הציבור מבין את זה היום".

בראשית דבריו, נתניהו התייחס ליום עדותו בבית המשפט ולפרשת "באגס באני", שעוררה סערה ציבורית: "זה מטורף. על זה מטרטרים מדינה שלמה במשך עשר שנים? זה פשוט לא יאומן. תשע שנים הטירוף הזה. והיום, אני לא ידעתי אם זו טרגדיה למדינה, אבל זה גם הופך לטרגדיה-קומדיה".

maximize-image
ראש הממשלה בבדיון בבית המשפט | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

בהמשך אמר ראש הממשלה: "אני חושב שהציבור כבר מבין, ואני חושב שהוא גם יביא את זה לביטוי. מבטאים את זה ברשתות החברתיות, אבל לא רק. יש הפגנה ביום חמישי, נגד שלטון הפקידים, שמחליטים: זה לא יהיה ראש שב"כ, זה לא יהיה נציב שירות המדינה".

נתניהו הסביר את הלך הרוח שלדבריו מנחה את שלטון הפקידים: "אנחנו הממשלה, אנחנו נחליט בשבילכם." עוד הוסיף כי הוא מאמין שהאזרחים יבואו ויבטאו את כאבם בהפגנה, תוך הקפדה על החוק: "הם עושים את זה בלי הפרובוקציות, בלי הבריונות הזאת".

"הם לא יפסלו את בחירת העם": הימין חוזר לרחובות

"הם לא יפסלו את בחירת העם": הימין חוזר לרחובות

43
03.06.25|סיון יחזקאל

לדבריו, "הם בעד דמוקרטיה אמיתית, ושלטון הפקידים אומרים שהסכנה הכי גדולה לדמוקרטיה היא הדמוקרטיה. ככה הם חושבים. אנחנו לא חושבים ככה, ואני חושב שרוב הציבור מבין את זה היום".

עקבו אחרינו גם ב-Google News