accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך חדשות 14

ההורים השכולים קוראים לממשלה: לכו עד הסוף בהכרעת חמאס

דביר כהן

דביר כהן

ז סיון ה'תשפה (03.06.25)

3

1

like

0

dislike

גליה חושן, אמה של הדר הי"ד שנרצחה בנובה ואיציק פיטוסי, אביו של סמ"ר ישי הי"ד שנפל בקרב בריאיון משותף לעידו טאובר: "דורשים מראש הממשלה ומשרי הקבינט: מוטטו את חמאס, השיבו את כל החטופים והחזירו את הביטחון לדרום - תנו לצה"ל לנצח!" • לדבריהם, החמאס מחפש רק למשוך את הזמן בעסקאות חלקיות


גליה חושן, אמה של הדר הי"ד שנרצחה בנובה ואיציק פיטוסי, אביו של סמ"ר ישי הי"ד שנפל בקרב, התייחסו היום (שלישי) בריאיון משותף לעידו טאובר, לאפשרות של עסקה נוספת עם ארגון הטרור חמאס: "ממשלת ישראל צריכה להחליט שהיא הולכת עד הסוף – לניצחון, להכרעת חמאס ולהחזרת כל החטופים רק בכוח".

"העסקה הזו מבישה", הוסיפה האם השכולה, "המתווה הוא לא מתווה אלא חמאס שמהתל בנו והגיע הזמן לשים לזה סוף. הם רק ימשכו אותנו גם עוד 100 שנה. אנחנו צריכים להבין שרק בכוח נצליח להביא את החטופים, להחזיר את הביטחון וללמד את כולם שאיתנו לא מתעסקים".

maximize-image
פעילות כוחות צוות הקרב החטיבתי גבעתי ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל

איציק פיטוסי, התייחס גם הוא בריאיון למה שצריך לעשות בעזה: "אנחנו, המשפחות השכולות, שכבר שילמנו את המחיר היקר, דורשים מראש הממשלה ומשרי הקבינט: מוטטו את חמאס, השיבו את כל החטופים והחזירו את הביטחון לדרום – תנו לצה"ל לנצח!"

"אנחנו תלויים בחסדי חמאס במקום לקחת אחריות וביטחון לעצמנו", הוסיף פיטוסי, "אנחנו צריכים לנהל את המלחמה בתקופה הקריטית הזו, בזמן הגורלי שכוחותינו בעזה – זה הזמן לתת את הפוש האחרון ולמוטט את החמאס. העם רוצה את הניצחון הזה. קוראים לראש הממשלה להביא את הניצחון ואת הביטחון לגבולה הדרומי של מדינת ישראל".

עקבו אחרינו גם ב-Google News