בית המשפט המחוזי בלוד גזר היום (שלישי) על גננת ובתה שהורשעו ב-12 אישומים שונים של התעללות בפעוטות בני שנה עד 3 שנים, 8 ו-11 שנות מאסר בפועל לצד פיצוי משמעותי למשפחות. מדובר בעונש המאסר החמור ביותר שהוטל עד היום בפרשות מסוג זה.
בגזר-הדין נקבע כי המעשים המזעזעים שביצעו הנאשמות הותירו את אותותיהם בתמונת נזקים קשה, בשלושה מעגלים שונים: המעגל הראשון: הנזקים הפיזיים שנגרמו לפעוטות. המעגל השני: הנזקים הרגשיים, הנפשיים וההתפתחותיים שנגרמו לפעוטות. והמעגל השלישי: צלקות האירועים על בני משפחה של הפעוטות נפגעי העבירות.

בבסיס גזר-הדין מצוי ההיקף הנרחב והמספר הגדול של האירועים, ריבוי הנפגעים וגילם הרך של הפעוטות, אופי האלימות – שלעיתים נשא גוון של התעללות, קשר ההסתרה שהיה קיים בין שתי הנאשמות תוך מידור בין ההורים, ותמונת הנזקים הקשה.
כמו כן, ניתן ביטוי למגמת ההחמרה בענישה המושתת בבתי-המשפט ולצורך בהרתעה כלפי גננות אחרות, כפי שביקשו הורי הפעוטות הנפגעים עצמם, בשל תלותם המוחלטת של הפעוטות באחראים עליהם, ומתוך ידיעה שהמעשים בוצעו הרחק מכל עין מפקחת ולכך שהפעוטות אינם מסוגלים לספר על הפגיעות שחוו.
