האב השכול איציק בונצל התייחס היום (שלישי) בפאנל "ישראל הבוקר" לנפילת שלושת הלוחמים ברצועה וזעם על כך שמסכנים את חיילינו – בניגוד לאמירות מצד בכירי צה"ל לפיהן הצבא פועל בצורה מבוקרת כדי למנוע נפגעים: "אני מזכיר לכולם שיש לנו חיל אוויר שצריך לכתוש מלמעלה את עזה, להפוך אותה לעפר ואפר ולא לשלוח את החיילים לחזית".
"נתניהו מכוון מטרה, הוא לא שינה את מטרות המלחמה ולא זז מהם מילימטר", סיפר האב השכול, "צריך לזכור שהמו"מ עם החמאס לא מצליח כי נתניהו לא מוכן לקבל את הדרישה של החמאס, להפסיק את המלחמה ולהוציא את חיילי צה"ל מעזה – אלה שני סעיפים שלא יאפשרו שום הסכם עם החמאס. לכן, כשאנחנו יודעים שלא תהיה שום עסקה, צריך להעצים את הלחימה ולהביא לידי הכרעה".
בשם כל אזרחי ישראל, רעייתי ואני שולחים תנחומים מעומק הלב למשפחותיהם של לוחמינו הגיבורים, סמ״ר ליאור שטיינברג, סמ״ר אופק ברהנה וסמ״ר עומר ואן גלדר, שנפלו בעזה במערכה להכרעת החמאס ולשחרור חטופינו.
לב כולנו דואב עם המשפחות ברגען הנורא מכל.
לעד נוקיר את גבורת לוחמינו ליאור, אופק…
— Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו (@netanyahu) June 3, 2025
בנוסף התייחס בונצל להודעתו של ראש הממשלה, בה הביע כאב על נפילת הלוחמים: "אחד הדברים שהכי משפיעים על נתניהו זה האירועים הקשים האלו, הן כבן למשפחה שכולה והן כמנהיג המדינה. יצא לי להיות לידו באחת הפעמים שהתקבלה הודעה כזאת וראיתי את הכאב העצום. כשנתניהו מקבל את המשימות האלה הוא רואה את עצמו אחראי על כל משימה ומשימה ועל כל חייל וחייל".
