אישה כבת 40 נרצחה הבוקר (שני) בדירתה בבת ים על ידי בעלה. לפי החשד, בעלה, שממנו חייתה בנפרד בתקופה האחרונה, הגיע לדירה ודקר אותה למוות. לפי עדויות שכנים, נשמעו צעקות מתוך הדירה סמוך לשעת הרצח.
צוותי מד"א שהוזעקו למקום הבחינו באישה מחוסרת הכרה כשהיא מוטלת על רצפת הדירה עם פצעי דקירה. הפרמדיקים נאלצו לקבוע את מותה במקום, לאחר שלא נמצאו סימני חיים. על פי המשטרה, לבני הזוג לא היה רקע קודם של תלונות על אלימות, ולא היו מוכרים למשטרה.
מיד לאחר הרצח עלה הבעל לגג הבניין, שם התבצר במשך כ-9 שעות. במהלך השעות הללו נוהל משא ומתן בניסיון לשכנע אותו לרדת. צוותי מו"מ של המשטרה פעלו במקום, תוך ניסיון לרתום את בני משפחתו לשיחות עמו כדי למנוע ממנו לשים קץ לחייו. במקביל, כוחות מיוחדים נערכו לפעולה טקטית.
למרות המאמצים, החשוד לא שיתף פעולה – ובסופו של דבר קפץ מהגג. מותו נקבע במקום על ידי צוותי ההצלה. המשטרה פתחה בחקירה ובודקת את נסיבות האירוע הקשה.

