פרשת קטאר: גורם בלשכת ראש הממשלה התייחס לפרשת קטאר והבהיר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מעולם לא קיבל כסף ממדינת האויב המפרצית: "קמפיין תעמולה שקרי".
"בניגוד לקמפיין התעמולה השקרי שמהדהדים בתקשורת, ראש הממשלה נתניהו מעולם לא קיבל שקל מקטאר. ההיפך המוחלט, קטאר תקפה מספר פעמים ישירות את ראש הממשלה נתניהו (יותר מכל מנהיג אחר), וראש הממשלה התבטא פעם אחר פעם על שהיא מפיצה תעמולה אנטי-ישראלית ומארחת גורמי טרור", נמסר.

עוד צוין כי ראש הממשלה נתניהו מגיש קובלנה פלילית נגד איש המוסד לשעבר אודי לוי, בגין שקריו הנתעבים נגדו על כך שקיבל כביכול כספים מקטר. התובענה מצטרפת לשורת תביעות דיבה שהגיש ראש הממשלה נגד שורת אנשים וגופים שמהדהדים את תעמולת הכזבים השקרית המכוונת נגדו, בהם יגאל כרמון, בוגי יעלון, יאיר גולן, מפלגת העבודה ("הדמוקרטים"), אתר וואלה, שקמה ברסלר ועוד.
"כל מי שיפיץ את השקר המוחלט והמשולל כל יסוד לפיו ראש הממשלה קיבל לכאורה כספים מקטר – ישלם ובגדול".
