accessibility-icon
share-icon
צילום: לירי אגמי, פלאש 90
צילום: לירי אגמי, פלאש 90

הבית הלבן: "ישראל הסכימה למתווה וויטקוף, חמאס עוד לא הגיב"

שמואל קוגן

שמואל קוגן

ב סיון ה'תשפה (29.05.25)

9

0

like

1

dislike

דוברת הבית הלבן, קרוליין לוויט, הודיעה הערב במסיבת עיתונאים כי ישראל הסכימה למתווה שהציג שליחו של הנשיא טראמפ, אך ארגון הטרור חמאס טרם השיב להצעה


דוברת הבית הלבן, קרוליין לוויט, הודיעה הערב (חמישי) במסיבת עיתונאים כי ישראל הסכימה למתווה שהציג שליחו של הנשיא טראמפ, אך ארגון הטרור חמאס טרם השיב להצעה.

maximize-image
מחבלים מארגון הטרור חמאס ברצועת עזה | צילום: שאטרסטוק

מוקדם יותר הערב, הערוץ אל-ערביה הסעודי דיווח כי ישראל וארגון הטרור חמאס הגיעו להסכמות במתווה וויטקוף. לפי הדיווח, הנשיא טראמפ צפוי להכריז עוד הערב על הפסקת אש שצפויה להימשך 60 ימים. גורם מדיני בכיר הכחיש את הדיווחים, וגם ארגון הטרור השיב כי הוא "עדיין בוחן את ההצעה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News