התינוק רביד חיים הי"ד, הובא למנוחות היום (רביעי) לאחר נפטר מפצעיו בבית החולים. אביו, חננאל גז, ספד בקול חנוק ואמר קדיש מול גופת בנו, הזעירה העטופה בטלית: "אני עומד כאן וליבי שבור פעמיים. הלב שלנו שבור, אבל אף אחד לא ישבור אותנו".
האב השכול הקדיש את רגע הפרידה מבנו הרך בן השבועיים כדי להעביר מסר לעם ישראל: "אנחנו צריכים להתאחד- מה הקטע לריב. גם ככה כל העולם רוצה להרוג אותנו"

האב התקשה להתחיל את דבריו ובקול חנוק אמר: "אני עומד כאן וליבי שבור פעמיים. הלב שלנו שבור, אבל אף אחד לא ישבור אותנו. זכיתי לראות את רביד חיים אתמול בפגיה, הוא פתח את העיניים לכמה שניות והיה נראה כמו מלאך".
סבתו של התינוק, ספדה גם היא: "סבא שלך עשה לך ברית בבית הקברות, במקום כיסא אליהו הנביא, אתה תחת כיסא הכבוד". הסבתא קראה גם היא לדרג המדיני לשנות את המדיניות ואמרה: "בשם צאלה ורביד, תשנו מדיניות, תתעוררו, צריך להרוס כפרים שלמים של מחבלים".

מסע ההלוויה של התינוק רביד חיים הי"ד, בנה של צאלה גז הי"ד, שנרצחה בפיגוע סמוך ליישוב ברוכין בעת שהייתה בדרכה לבית החולים ללדת אותו, החל כשגופת התינוק הזעירה עטופה בטלית ומוחזקת בידי אביו.
