התינוק רביד חיים הי"ד, בנה של צאלה גז הי"ד, שנרצחה בפיגוע סמוך ליישוב ברוכין בעת שהייתה בדרכה לבית החולים ללדת אותו, מובא היום (חמישי) למנוחות לאחר שנפטר מפצעיו. רביד חיים ייקבר לצד אימו, שבועיים בלבד לאחר שנטמנה היא.
במסע ההלוויה שהחל, התינוק עטוף בטלית ומוחזק בידי אביו. סביו, הגיע מארצות הברית כדי להשתתף בברית המילה שלו, אך למרבה הצער – יספוד לו בהלווייתו. בתחילת ההספדים, ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן הספיד ואמר כי מדובר ברצח כפול "העולם צריך להזדעזע".

רביד הי"ד נולד לאחר שאימו נרצחה בפיגוע הירי שאירע לפני שבועיים, סמוך ליישוב ברוכין. היא הייתה בדרכה ללדת אותו כשמחבל אכזר ירה על הרכב בו נסעה יחד עם בעלה, מצבה הוגדר אנוש ובבית החולים הצליחו הרופאים ליילד אותה. מאז לידתו, נאבק התינוק על חייו במשך שבועיים, אך כאמור מותו נקבע בבית החולים.
