הותר לפרסום: דוד ליבי הי"ד, בן 19, אזרח עובד צה"ל ותושב היישוב מלאכי השלום, נפל היום (חמישי) בצפון רצועת עזה. דוד הותיר אחריו הורים – אליאב ושרה ליבי, ושבעה אחים ואחיות.
בחודשים האחרונים היה דוד חלק ממערך ההנדסה הצה"לי ועסק בהשמדת תשתיות הטרור ברצועה. דוד הי"ד נהרג מפיצוץ מטען על הכלי ההנדסי בו פעל. במועצה האזורית בנימין מספרים עליו: "מבוני הארץ ואוהביה".
ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ ספד לו: "דוד היה בקו הקדמי של המלחמה בעזה. הוא גילה דבקות עליונה במטרה להביא להכרעת האוייב. על שמו רשומות הריסות רבות של תשתיות טרור. בשם כל תושבי בנימין אני שולח תנחומים לאביו, חברי אליאב היקר ולאשתו שרה וכן לאחים ולאחיות ולמשפחת ליבי כולה. בזכות גבורתו והקרבתו של בנכם עם ישראל ינצח!"
