דוברות המשטרה הודיעה הערב (רביעי) כי משטרת ישראל השלימה את היערכותה לקראת גמר גביע המדינה בכדורגל, שייערך מחר בשעה 20:30 באצטדיון בלומפילד בתל אביב, בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים. שערי האצטדיון צפויים להיפתח בשעה 17:30, ויתבצע בידוק קפדני לכל הבאים. במשטרה מבקשים מהקהל להגיע בשעה מוקדמת, בשל שיטת כרטוס כפולה, כדי להימנע מלחץ בשערים ולהבטיח כניסה סדירה ובטוחה.
בהודעה המלאה של הדוברות נכתב: "במסגרת ההיערכות יתפרסו החל משעות הצהריים מאות שוטרים באזור האצטדיון – בהם לוחמי מג"ב, לוחמי יס"מ, פרשים, שוטרים סמויים ויחידות נוספות ממחוז תל אביב. הכוחות יפעלו לאבטחת הקהל, שמירה על הסדר הציבורי והכוונת התנועה.

שערי האצטדיון צפויים להיפתח בשעה 17:30, ויתבצע בידוק קפדני לכל הבאים. במשטרה מבקשים מהקהל להגיע בשעה מוקדמת, בשל שיטת כרטוס כפולה, כדי להימנע מלחץ בשערים ולהבטיח כניסה סדירה ובטוחה.
הסדרי תנועה
משעה 13:30 ייסגרו לתנועה הרחובות הסמוכים לאצטדיון: אמץ, שארית ישראל והתחיה. הציבור מתבקש שלא להגיע ברכב פרטי ולהחנות את רכביו אך ורק במקומות המורשים. תבוצע אכיפה מוגברת נגד חנייה בלתי חוקית.
הנחיות לציבור האוהדים
המשטרה מדגישה כי חל איסור מוחלט על כניסת נשק לאצטדיון, וכי אין אפשרות להפקיד נשק בכניסה. כמו כן, לא תותר הכנסת אלכוהול או כניסת אוהדים תחת השפעתו.
חל איסור על הפעלת רחפנים, וציוד עידוד יורשה להיכנס רק באישור כב"ה והמשטרה. הכנסת אמצעים פירוטכניים אסורה בהחלט, והפעלתם תגרור קנס של 3,000 שקלים ופתיחה בהליך פלילי לפי חוק חומרי נפץ.
בנוסף, לא תתאפשר כניסה למשחק עם רעלות פנים או פרטי לבוש המונעים זיהוי. אוהד שיגיע עם פריט כזה ייקנס ב-500 שקלים וימנע ממנו להיכנס למתחם.
משטרת ישראל קוראת לקהל להישמע להנחיות השוטרים והסדרנים, להימנע מגילויי אלימות פיזית או מילולית ולשמור על החוק והסדר הציבורי. המשטרה תנקוט באפס סובלנות כלפי כל גילוי אלימות, על מנת להבטיח חוויית ספורט נעימה ובטוחה לכלל המשתתפים".
