accessibility-icon
share-icon
צפו בתיעוד פעילות מטוסי הכיבוי | צילום: כבאות והצלה

שריפה פרצה בחיפה: כוחות כב"ה נאבקו בלהבות והשיגו שליטה

אפרת ברינר

אפרת ברינר

א סיון ה'תשפה (28.05.25)

3

1

like

0

dislike

משטרת ישראל נאלצה לפנות תושבים משכונת רוממה בחיפה בשל שריפה שפרצה באזור • בסיוע מטוסי כיבוי הושגה שליטה על האש, וכעת נערכים הצוותים להמשך כיבוי סופי ופעולות משלימות


שריפה פרצה היום (רביעי) בחיפה, ובעקבות זאת משטרת ישראל החלה לפנות מספר דיירים משכונת רוממה ברחוב זלמן שזר בסיוע כוחות כב"ה. צוותים רבים של לוחמי אש ממחוז חוף תחת פיקודו של תת טפסר גיל ברסנו, סגן מפקד המחוז, יחד עם מטוסים מטייסת אלעד הוזנקו, כאשר בשלב זה הושגה שליטה על האש.

מדוברות כבאות והצלה נמסר כי "סגן מפקד מחוז חוף של כבאות והצלה תת טפסר גיל ברסנו בדרכו למקום ליטול פיקוד על האירוע. לוחמי האש נאבקים בלהבות מתגברות מול רוח חזקה, שמונה מטוסים מטייסת אלעד בדרכם למקום. בסיוע מטוסי הכיבוי הושגה שליטה על האש, וכעת נערכים הצוותים להמשך כיבוי סופי ופעולות משלימות.

maximize-image
כוחות הכיבוי בזירה | צילום: כבאות והצלה

ממשטרת ישראל נמסר כי "שוטרי חיפה ממחוז חוף החלו לפנות מספר דיירים משכונת רוממה ברחוב זלמן שזר בחיפה בסיוע כוחות כב"ה . נדגיש כי הפינוי מתבצע בהתאם להערכת מצב שוטפת המתבצעת בשטח, ובו שותפים גורמי חירום וההצלה בהובלת משטרת ישראל ומטרתו הצלת חיים והבטחת שלומם של התושבים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News