שופט נדקר למוות הבוקר (שלישי) בדרכו לעבודה בעיר שיראז בדרום איראן, כך דיווחו כלי התקשורת הממלכתיים. דיווח של סוכנות הידיעות הרשמית אירנ"א כינה את הרצח "מעשה טרור", והוסיף כי שני התוקפים טרם זוהו ומסתובבים באופן חופשי.
בדיווח צוין כי השופט כאחסום בגרי, בן 38, עבד במחלקה המשפטית של העיר. בעבר שימש בגרי כתובע בבית המשפט המהפכני, בית משפט שעוסק בתיקי ביטחון והברחת סמים. בשלב זה, שום ארגון לא נטל אחריות על הרצח.

זו לא הפעם הראשונה שבה שופט נרצח באיראן. בינואר, גבר ירה למוות בשני שופטים בולטים בקו הקיצוני בבירה טהראן, שניהם לכאורה השתתפו בהוצאות להורג המוניות של מתנגדי משטר בשנות ה-80.
