accessibility-icon
share-icon
הסרטון של נתניהו | צילום: לשכת ראש הממשלה

לשכת רה"מ: "הכוונה לא הייתה קונקרטית - אלא למאמצים"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כח אייר ה'תשפה (26.05.25)

22

7

like

0

dislike

לאחר הסרטון המבלבל של נתניהו, בלשכת ראש הממשלה מבהירים: "הכוונה לא היה קונקרטית להיום או מחר - אלא למאמצים התמידיים להשגת עסקה לשחרור חטופינו" • גורם מדיני הרחיב: "אם לא נשיג זאת בתקווה בימים הקרובים, נשיג זאת בהמשך"


לאחר התייחסותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לדיווחים הסותרים בעניין עסקה עם ארגון הטרור הרצחני חמאס, ודבריו לפיהם הוא "מקווה מאוד שנוכל לבשר משהו בעניין הזה, ואם לא נוכל היום – נבשר מחר", מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "הכוונה לא היה קונקרטית להיום או מחר – אלא למאמצים התמידיים להשגת עסקה לשחרור חטופינו".

גורם מדיני מדיני אף הרחיב והבהיר כי "ראש הממשלה התכוון לכך שלא נוותר על שחרור חטופינו, ואם לא נשיג זאת בתקווה בימים הקרובים, נשיג זאת בהמשך. נכון לעכשיו, החמאס ממשיך לדבוק בסרבנותו".

ההבהרות הגיעו בעקבות הסרטון שפרסם נתניהו ברשת X ואמר בין היתר כי בעניין הטענה לפיה מאז ששינה את הרכב צוות המשא ומתן לא חזרו חטופים, ההפך הוא הנכון: "אחרי ששיניתי את צוות המשא ומתן אנחנו השגנו 25 חטופים. לפני זה במשך חודשים ארוכים לא היה כלום. רק כששינינו את צוות המשא ומתן ונתנו מכה חזקה מאוד, צבאית, אז קיבלנו את התוצאה".

בנוסף, רה"מ פירט את הסיבות בגללן ארגון הטרור מסרב להגיע לעסקה, כשלדבריו – כרגע החמאס מתבשם, הוא רואה איך תוקפים את ישראל גם בחוץ וגם מבפנים, מחכה שיעצרו לו את המלחמה, הוא יישאר בעזה, "ויוכל לעשות את הטבח הזה עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם. אנחנו לא נסכים לזה. נשחרר את החטופים שלנו ונכניע את חמאס".

עקבו אחרינו גם ב-Google News