לאחר שנפגשה עם ראש הממשלה נתניהו אמש, המזכירה האמריקאית לביטחון המולדת כריסטי נואם התייחסה היום (שני) בראיון לרשת פוקס ניוז לתוכנה וציינה כי התקיימה שיחה "כנה" בנושא שיחות הגרעין המתנהלות בין וושינגטון לטהראן, בעודה מדגישה כי על טהראן לקבל החלטה בנושא "בתוך ימים".
לדברי נואם, היא נשלחה ישירות על ידי הנשיא טראמפ לעדכן את ראש הממשלה נתניהו ולהעביר לו מסר אישי, דבר שלטענתה ראש הממשלה "העריך מאוד". לדבריה, היא הדגישה בפני ראש הממשלה את החשיבות שבעמידה משותפת של ישראל וארצות הברית בנושא.

ביחס לשיחות הגרעין המתנהלות בימים אלו, נואם רמזה כי טהראן תידרש לקבל החלטות בנושא בקרוב: "אנחנו לא מדברים על שבועות, חודשים או שנים עד שהנשיא טראמפ יקבל החלטה", אמרה. "האיראנים קיבלו מסגרת זמן מצומצמת מאוד- עניין של ימים". לצד זאת היא ציינה כי ביקשה מראש הממשלה "לעבוד עם הנשיא טראמפ כך שנקבל החלטות חכמות ביחד".
נואם חזרה על הקביעה כי הנשיא טראמפ "לעולם לא יקבל נשק גרעיני בידיה של איראן" ולצד זאת הדגישה כי נתניהו "זקוק לאמריקה ולנשיא טראמפ כבעל ברית, והוא יודע את זה. אנחנו חזקים כאשר אנחנו מאוחדים, ואנחנו נתמודד עם זה ביחד".

בתוך כך, השרה האמריקאית התייחסה גם למלחמה בעזה. "חמאס הוא אויב מסוכן שגורם מדי יום למוות של ישראלים ואמריקאים, אין לו מקום בעולם". עוד היא הוסיפה: "השנאה שהם מפיצים כלפי ישראל והעם היהודים לא מקובלים לא על ראש הממשלה ולא על הנשיא טראמפ".
