accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך חדשות 14

"עשיתם לי פה מכבי": פרשני ערוץ 14 בלבוש מחווה מיוחד לאלופה

דביר כהן

דביר כהן

כז אייר ה'תשפה (25.05.25)

5

10

like

2

dislike

פרשני ערוץ 14, נועם אמיר ויעקב ברדוגו, הגיעו בלבוש מיוחד לאולפן, כמחווה לאלופת המדינה הטרייה • מה קרה כשהמגישה יערה זרד הבחינה בכך - ואיזו קבוצה היא עצמה אוהדת? • צפו בקטע המלא


במהלך דיון הערב (ראשון) באולפן בתוכנית "שבע" עם יערה זרד, המגישה שמה לב למשהו מיוחד בלבושם של פרשני הערוץ, נועם אמיר ויעקב ברדוגו: "רגע, עשיתם לי פה מכבי?" והפרשן הפוליטי דייק את דבריה: "לא עשינו לך מכבי, אנחנו מכבי, ואנחנו מודים לך ששמת לב לצבעים".

"ברכות על הזכייה הגדולה", בירכה זרד את אמיר וברדוגו שלבשו עניבות וחולצות תואמות לצבעי הקבוצה, "למרות שאצלנו בבית זה בית"ר, אבל אני באתי לבן מהאו"ם". דנה ורון, שישבה בפאנל, העירה כי "הצבע של התוכנית שלך היא כחול-צהוב", וברדוגו עבר לברך את אוהדי מכבי תל אביב.

maximize-image
מכבי ת"א מניפה את צלחת האליפות אתמול | צילום: חשבון ה-X של מכבי תל אביב

"אנחנו מברכים את כל האוהדים של מכבי ת"א באשר הם בישראל", אמר ברדוגו, "אנחנו יודעים שזו הייתה אליפות קשה, וגם נועם ואני שראינו את המשחקים האחרונים יודעים כמה זה טוב, אבל עכשיו כולנו ביחד ננצח, כי כל האוהדים נמצאים בכל המקומות וזה הכדורגל. אנחנו מכבי, וכולנו בסוף ביחד ננצח".

כזכור, אמש, בסיום עונה מותחת של ליגת העל, מכבי ת"א הביסה 0:5 את בית"ר ירושלים וזכתה באליפות שנייה ברציפות וה-26 בתולדותיה. ערן זהבי נפרד מהמדים הצהובים עם צמד והודה לאוהדים בדמעות לאחר שהניף את צלחת האליפות כקפטן המועדון בפעם האחרונה: "הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News