accessibility-icon
share-icon
צילום: שמוליק עלמני
צילום: שמוליק עלמני

בגלל שתקף את האופוזיציה: שגריר ישראל בארה"ב יזומן לשימוע

רבקה שורק

רבקה שורק

כז אייר ה'תשפה (25.05.25)

26

7

like

17

dislike

לאחר שתקף את האופוזיציה על הביקורת שהיא מפנה כלפי נתניהו בנוגע לניהול המלחמה, מנכ״ל משרד החוץ יזמן את שגריר ישראל בוושינגטון לשימוע


מנכ״ל משרד החוץ עו״ד עדן בר-טל יזמן את השגריר בוושינגטון ד״ר יחיאל לייטר לשימוע בנוגע לביקורת שהשמיע על האופוזיציה במסגרת ריאיון תקשורתי. זאת, בהתאם להנחיית מנהל אגף בכיר משמעת בנציבות שירות המדינה.

כזכור, ד״ר יחיאל לייטר ביקר בחריפות את האופוזיציה כשהתייחס בפודקאסט האמריקני PragerU לכך שנתניהו מאריך את המלחמה משיקולים פוליטיים: "אלה האשמות נבזיות. איזה מין טירוף זה? איך הם מעזים לומר את זה? הוא רוצה לסיים את המלחמה, אבל לעשות זאת אחרי ניצחון".

maximize-image
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

הוא הוסיף כי ההאשמות נגד נתניהו מגיעות לדבריו "מהשמאל הקיצוני, שלו השפעה ניכרת באזורים מסוימים בתקשורת", וטען כי האישומים נגד ראש הממשלה "מתפוררים כמו מגדל קלפים".

עוד ציין ד"ר יחיאל לייטר במהלך הריאיון כי "אם אתה קורא ליהודי מספר 1 בעולם פושע מלחמה, אז כל היהודים כולם הם פושעי מלחמה. אז למה שאנשים לא יהיו אנטישמים?".

עקבו אחרינו גם ב-Google News