accessibility-icon
share-icon
אילוסטרציה | צילום: קנאבה
אילוסטרציה | צילום: קנאבה

אימה בניו יורק: משקיע קריפטו חטף ועינה תייר במשך שבועות

אבלין ליידרמן

אבלין ליידרמן

כז אייר ה'תשפה (25.05.25)

0

like

0

dislike

המשטרה בניו יורק עצרה משקיע אמריקני במטבעות דיגיטליים, לאחר שחטף תייר מאיטליה • התייר נמלט מדירת יוקרה במנהטן כשהוא חבול, מותש וללא סיסמת הארנק הדיגיטלי שלו • במהלך החקירה התגלו במקום כלי נשק ותיעוד מצולם של העינויים • החשוד הובא לדין באשמת חטיפה, סחיטה ותקיפה חמורה


משטרת ניו יורק עצרה את ג'ון וולץ, בן 37 מקנטקי, משקיע במטבעות דיגיטליים, בחשד שחטף תייר איטלקי ועינה אותו במשך שבועות בדירת יוקרה. יחד איתו נעצרה גם ביאטריס פולקי, בת 24, שנחשדה כי סייעה לו במעשים, כך דווח אתמול  (שבת) באתר ה- BBC.

לפי הדיווחים, התייר, בן 28, הגיע לניו יורק מאיטליה ב-6 במאי. במקום חופשה בעיר הגדולה, מצא את עצמו כלוא בדירה שכורה בעלות של עשרות אלפי דולרים בחודש. וולץ ושותפתו דרשו ממנו את סיסמת הארנק הדיגיטלי שלו, ובמשך שבועות היכו אותו, קשרו אותו ואף תלו אותו מעל מעקה.

ביום שישי האחרון הצליח הקורבן לברוח. כשהמשטרה הגיעה לדירה, היא מצאה שם כלי נשק ותמונות פולארויד שתיעדו את הזוועות שעבר. התייר האיטלקי, פצוע ומותש, פונה לבית חולים ומצבו הוגדר יציב.

וולץ הובא בסוף השבוע בפני בית המשפט הפלילי בניו יורק והועמד לדין באשמת חטיפה, סחיטה, תקיפה, כליאה שלא כחוק ועבירות נוספות. לפי דיווח ב-ABC News, הקורבן סיפר לשוטרים כי בכל פעם שסירב למסור את פרטי הארנק הדיגיטלי שלו , הוכה באכזריות.

עקבו אחרינו גם ב-Google News