יום הולדת שני בשבי: החטוף איתן מור מירושלים מציין היום (ראשון) את יום הולדתו ה-25 בעודו בשבי הטרור בעזה. אביו, צביקה מור, כתב לו: "איתן אהוב שלי מזל טוב לרבע מאה אוהבים מתגעגעים ומחכים כבר לנשנש אותך", לצד תמונה של השניים מחגיגות יום הולדת 15 לאיתן.
ביום שישי התקיים מסע האופניים ה-22 לזכרו של קב"ט מועצת קרית ארבע לשעבר יצחק בואניש הי"ד, שיצא מקרית ארבע-חברון לירושלים בהשתתפות למעלה מ-1000 רוכבים. במהלך המסע בוצע טקס מרגש לרגל יום הולדתו ה-25 של איתן.
איתן אהוב שלי מזל טוב לרבע מאה אוהבים מתגעגעים ומחכים כבר לנשנש אותך ❤️
בתמונה: יום הולדת 15 pic.twitter.com/gXhZDyRVUe— צביקה מור (@zvimor333) May 25, 2025
המשתתפים ביצעו טקס הפרחת בלונים בצבעי כחול ולבן, לציון יום הולדתו השני של איתן מור בשבי הטרור בעזה, לאחר שנחטף בטבח השבעה באוקטובר ממסיבת הנובה ברעים. ישראל ברמסון, ראש מועצת קריית ארבע, ספר לאחור טרם ההפרחה – ואז אמר: "מזל טוב איתן. מחכים לראות אותך בבית בקרוב".

אם החטוף בעזה: "איתן ביקש שלא ישחררו אותו תמורת מחבלים"
בחודש אוקטובר, חול המועד סוכות, רגע לפני שעם ישראל יחגוג את חג שמחת תורה, שיתפה אפרת מור, אימו של איתן, בריאיון מרגש עם עודד מנשה במערת המכפלה על ההתמודדות היומיומית עם היעדרותו של בנה – והבהירה: "איתן ביקש שלא ישחררו אותו תמורת מחבלים".
