פיצוץ עז אירע אמש (שבת) בעיר אל-מניא שבמצרים, בעקבות דליפת גז שגרמה לשריפה פתאומית מול מועדון המשטרה במרכז העיר. כתוצאה מהפיצוץ, נהרג אדם אחד במקום וכמה נפצעו, כך דווח באתר הערבי "אל ערבי".
הפיצוץ באל-מניא, שנמצאת כ-200 ק"מ דרום לקהיר, הוביל לבהלה בקרב העוברים והשבים ותושבי האזור. עדי ראייה סיפרו לאתרים המקומיים כי הפיצוץ היה חזק מאוד, נשמע כמו פצצה, ואש בוערת עלתה לגובה רב. רבים מהאנשים נמלטו במהירות מהאזור.
כעת החקירה של המשטרה המקומית מתמקדת בבדיקת נסיבות האירוע, כולל עיון במצלמות האבטחה ושמיעת עדויות. גורם בטחוני מסר לאתרי החדשות המצריים כי בשלב זה לא נראה חשד לפעילות פלילית, והאירוע ככל הנראה נגרם מרשלנות או תקלה טכנית.
