כתבנו מוטי קסטל מדווח: היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה הגישה את התצהיר בעניין ניגוד העניינים שלה עם ראש השב"כ רונן בר וראש השב"כ לשעבר נדב ארגמן, בו טענה כי "אינה ולא הייתה חברה של מר ארגמן או של מר בר בכל שלב שהוא, ואינה ולא הייתה מקורבת אליהם באופן אישי".
בנוסף, בתצהיר שהגישה, טוענת בהרב מיארה כי בכל הנוגע ליחסים בין בעלה לבין ראשי השב"כ לשעבר, היא אינה יודעת מה היה היקף העבודה המשותפת ביניהם, אך מבהירה כי "בין המשפחות לא היו קשרים חבריים, והמשפחות לא בילו יחד". בכל הנוגע לביקורים של השניים, "למיטב ידיעתה", מדובר בביקורים מתוך מחוייבות ארגונית, ולא מתוך קשרים חבריים.

אולם, בניגוד לדבריה של היועמ"שית, גיסה רפי מיארה העלה במספר הזדמנויות שבחים לראשי השב"כ לשעבר, בהם כתב למשל: "תודה אדירה לנדב ארגמן על תמיכתו בציון אחינו שיחד הם שירתו ולחמו בטרור שנים רבות". בציטוט נוסף נכתב: "יובל דיסקין ונדב ארגמן שמלווים אותו שנים רבות במחלתו הקשה והארורה" – דברים שעומדים בניגוד להצהרותיה של בהרב מיארה.
כזכור, לפני כשבוע וחצי, שופט ביהמ"ש העליון נעם סולברג דחה את עמדת היועמ"שית בעתירה שהוגשה נגדה, שבה נטען כי בהרב-מיארה מנועה מלעסוק בעניינם של רונן בר ונדב ארגמן עקב היכרות עמוקה שלה עמם, באמצעות בעלה, איש שב"כ לשעבר.

באותו מעמד סולברג הורה ליועמ"שית להגיש לבית המשפט תצהיר בתוך 9 ימים בו תתייחס לטענות הקשות שהועלו נגדה – ולפרט את מהות הקשרים האישיים בינה לבין ראש השב"כ המכהן רונן בר וראש השב"כ לשעבר נדב ארגמן.
