ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (חמישי) עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. במהלך השיחה הביע טראמפ צער עמוק על הרצח בוושינגטון של שני עובדי השגרירות הישראלית, ירון לישינסקי ושרה מילגרים ז"ל.
נתניהו הודה לטראמפ על המאמצים שהוא ואנשי ממשלו עושים במאבק נגד גילויי אנטישמיות בארצות הברית.

במהלך השיחה דנו השניים גם בלחימה בעזה. טראמפ הביע תמיכה ביעדים שהציב נתניהו – שחרור החטופים, חיסול חמאס, וקידום תכנית טראמפ. כמו כן, הסכימו השניים על הצורך להבטיח שלאיראן לא יהיה נשק גרעיני.
השיחה התקיימה על רקע דיווחים בתקשורת האמריקנית שהדהדו בארץ, על מתיחות אפשרית בין טראמפ לנתניהו – בין היתר סביב הרחבת המערכה בעזה וחילוקי דעות בסוגיית האיום האיראני.
