accessibility-icon
share-icon
צילום: מרדכי גורדון
צילום: מרדכי גורדון

בעקבות הפיגוע המזעזע: דגלי ישראל הורדו לחצי התורן | תיעוד

מיכל בקשי

מיכל בקשי

כד אייר ה'תשפה (22.05.25)

11

1

like

0

dislike

דגלי ישראל במשרד החוץ ובנציגויות ישראל בעולם הורדו לחצי התורן בעקבות הפיגוע המזעזע בו נרצחו שני עובדי השגרירות בוושינגטון, בני הזוג ירון לישינסקי ושרה מילגרם זכרונם לברכה • צפו בתיעוד


דגלי ישראל במשרד החוץ ובנציגויות ישראל בעולם הורדו היום (חמישי) לחצי התורן בעקבות הפיגוע בו נרצחו שני עובדי שגרירות ישראל בוושינגטון, בני הזוג ירון לישינסקי ושרה מיליגרם זכרונם לברכה.

בהצהרה של משרד החוץ בעקבות הפיגוע אמר השר גדעון סער כי זוהי תוצאה ישירה של הסתה אנטישמית ורעילה שמתרחשת מאז השבעה באוקטובר נגד ישראל בעולם: "עדים לגל תקיפות שלא היו מעולם נגד נציגויות ישראל בעולם".

הוא קרא למנהיגי אומות העולם לעמוד לצד ישראל ואמר: "אנחנו במשרד החוץ ובכל נציגויות ישראל בעולם נוריד היום את הדגל לחצי התורן בעקבות רצח העובדים שלנו".

maximize-image
צילום: מרדכי גורדון

שגריר ישראל בארצות הברית יחיאל לייטר סיפר כי בני הזוג היו אמורים להתארס בשבוע הבא, וירון קנה כבר טבעת לשרה. בשגרירות ספדו להם: "ירון ושרה היו חברים ועמיתים שלנו. הם היו בשיא חייהם. ‏הערב, מחבל ירה בהם ורצח אותם כשיצאו מאירוע במוזיאון היהודי קפיטל בוושינגטון די.סי. ‏כל צוות השגרירות שבור לב והרוס מהרצח. אין מילים לבטא את עומק צערנו וזוועתנו על אובדן קשה זה. ליבנו עם משפחותיהם, והשגרירות תהיה לצידם בתקופה נוראית זו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News