דגלי ישראל במשרד החוץ ובנציגויות ישראל בעולם הורדו היום (חמישי) לחצי התורן בעקבות הפיגוע בו נרצחו שני עובדי שגרירות ישראל בוושינגטון, בני הזוג ירון לישינסקי ושרה מיליגרם זכרונם לברכה.
בהצהרה של משרד החוץ בעקבות הפיגוע אמר השר גדעון סער כי זוהי תוצאה ישירה של הסתה אנטישמית ורעילה שמתרחשת מאז השבעה באוקטובר נגד ישראל בעולם: "עדים לגל תקיפות שלא היו מעולם נגד נציגויות ישראל בעולם".
הוא קרא למנהיגי אומות העולם לעמוד לצד ישראל ואמר: "אנחנו במשרד החוץ ובכל נציגויות ישראל בעולם נוריד היום את הדגל לחצי התורן בעקבות רצח העובדים שלנו".

שגריר ישראל בארצות הברית יחיאל לייטר סיפר כי בני הזוג היו אמורים להתארס בשבוע הבא, וירון קנה כבר טבעת לשרה. בשגרירות ספדו להם: "ירון ושרה היו חברים ועמיתים שלנו. הם היו בשיא חייהם. הערב, מחבל ירה בהם ורצח אותם כשיצאו מאירוע במוזיאון היהודי קפיטל בוושינגטון די.סי. כל צוות השגרירות שבור לב והרוס מהרצח. אין מילים לבטא את עומק צערנו וזוועתנו על אובדן קשה זה. ליבנו עם משפחותיהם, והשגרירות תהיה לצידם בתקופה נוראית זו".
