המחבל שירק על קצינת צה"ל ונעצר הודה אמש במעשים המיוחסים שלו ויובא הבוקר (חמישי) להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב, כך מדווחת כתבתנו לענייני פלילים מילן עמר. המחבל תחילה הכחיש את המעשים המיוחסים לו, אך לאחר שהוחלט להעביר אותו לכלא ביטחוני ונחקר הודה במעשיו.
בתיעוד שפורסם ברשתות חברתיות, נראה המחבל יורק לעבר קצינה בצה"ל שישבה באוטובוס בו נסעו ברחוב הרצל בעיר רמת גן. המחבל נעמד לידה והמתין עד שהגיעו לתחנה, ירק לעברה ונמלט מיידית כאשר דלתות האוטובוס נפתחו.
תזכורת לאירוע המכוער
הצגת פוסט זה באינסטגרם
כזכור, כתבנו לענייני צבא וביטחון הלל ביטון רוזן פרסם לראשונה ביום ראשון בערב כי המחבל, שוהה בלתי חוקי, הסגיר את עצמו לכוחותינו. המעצר הגיע לאחר מאמצים מודיעיניים נרחבים. בשעות הערב התקבל במערכת הביטחון מידע כי החשוד, ששהה בתל אביב באופן בלתי חוקי, שב לשטחי איו"ש. בדיקה העלתה כי ניסה להסגיר את עצמו למנגנוני הרשות הפלשתינית, אך נדחה.

בהמשך, קצין בכיר מאוד במנהל האזרחי יצר קשר ישיר עם אביו של החשוד, והבהיר לו את חשיבות ההסגרה. הקצין התריע כי אם הבן לא יוסגר – כוחות צה"ל יגיעו בעצמם, מה שעלול להסתיים בעימות מיותר עם פצועים ואף הרוגים. לאחר דקות מותחות, נענה האב לקריאה- והגיע עם בנו לנקודת מפגש מתואמת. המחבל הועבר לידי ניידת ביטחונית ונמסר להמשך חקירה. כאמור היום לאחר שהודה במעשיו הוא יובא להארכת מעצר.
