2 בני אדם, גבר ואישה, נרצחו הלילה (בין רביעי לחמישי) בפיגוע ירי מול המוזיאון היהודי בוושינגטון לאחר שיצאו מאירוע הסברה למען ישראל. הזירה נמצאת במרחק רחובות ספורים ממטה משטרת וושינגטון די.סי.
בנוסף, 2 עובדי שגרירות נפצעו בעקבות הירי. שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון בתגובה לפיגוע הירי בוושינגטון: "פיגוע הירי מחוץ לאירוע שהתקיים במוזיאון היהודי בוושינגטון – בו נפגעו גם עובדי שגרירות ישראל – הוא מעשה טרור אנטישמי נפשע.
"פגיעה בדיפלומטים ובקהילה היהודית היא חציית קו אדום. אנו בטוחים שהרשויות בארה״ב יפעלו ביד קשה נגד האחראים למעשה הנפשע. ישראל תמשיך לפעול בנחישות להגנה על אזרחיה ונציגיה – בכל מקום בעולם", אמר.
כוח המשימה המשותף לטרור של ה-FBI חוקר את המקרה ונמצא בזירה הקשה, כך מסרו מקורות המעורים בירי ל-News4. הירי התרחש באזור הרחובות 3 ו-F בצפון-מערב העיר מול המוזיאון היהודי של קפיטל ומאחורי משרדי ה-FBI ומשרד התובע האמריקאי.
