מגמה מעורבת נרשמה עם פתיחת המסחר היום (רביעי) בשוק המניות בארצות הברית, כאשר מדד דאו ג'ונס ירד ב-0.7%, S&P 500 איבד 0.1%, ואילו נאסד"ק רשם עלייה של 0.4% בהובלת מניות הטכנולוגיה. במקביל, הביטקוין זינק לשיא חדש של מעל 109,000 דולר.
המשקיעים עקבו אחרי המתח המחודש בין ארה"ב לסין, במיוחד סביב מגבלות על שבבי בינה מלאכותית של וואווי, וכן אחר תוצאות מאכזבות של חברת טארגט, שבחנה את השפעת המכסים שהטיל הנשיא טראמפ. מנכ"ל אנבידיה תקף את המגבלות על היצוא וכינה אותן "כישלון" שגרם להפסדים בשוק הסיני.

בשוק האג"ח נרשמה עליית תשואות: אג"ח ל-30 שנה חצה שוב את רף ה-5% ותשואת אג"ח ל-10 שנים עלתה מעל ל-4.5%, על רקע חששות גוברים מהגירעון והמאבק על חוק המסים וההוצאות של טראמפ בקונגרס.
במקביל, הדולר האמריקאי ירד לשפל של שבועיים, ברקע הערכות כי ממשל טראמפ עשוי לתמוך במדיניות של מטבע חלש יותר, נושא שנמצא במוקד דיוני ה-G7.
