שב"א (שירותי בנק אוטומטיים) פרסם היום (רביעי) נתונים עדכניים על השימוש בארנקים דיגיטליים, מהם עולה כי הציבור הישראלי ממשיך לאמץ את שיטת התשלום המתקדמת.
לפי הנתונים, באפריל 2025 הגיעו ההוצאות באמצעות ארנקים דיגיטליים לשיא של 7.845 מיליארד שקלים, מדובר בעלייה של 44.9% לעומת אפריל אשתקד, אז עמד הסכום על 5.415 מיליארד ש"ח.

ההוצאה היומית הממוצעת עמדה על 261.49 מיליון שקלים, כאשר 38% מסך ההוצאות של הציבור בעסקאות פיזיות בבתי עסק בוצעו באמצעות ארנקים דיגיטליים.
לדברי סמנכ"לית שב"א, טלי הולנברג, יותר ממחצית מההוצאות בענפי המזון השונים מתבצעות כיום באמצעות ארנקים דיגיטליים, מה שמעיד על עומק החדירה של אמצעי התשלום הזה גם בצריכה היומיומית.

הדו"ח האחרון של שב"א מצביע על כך שהשימוש בארנקים דיגיטליים אינו רק מגמה טכנולוגית, אלא שינוי עומק בהרגלי הצריכה של הציבור בישראל.
