על רקע חידוש הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה, פרצופם האמיתי של "הבלתי מעורבים" שוב נחשף בכיעורו. תושב ג'באליה תועד באלג'זירה כשהוא מכריז בגאווה שהם לעולם לא יתחרטו על טבח ה-7 באוקטובר.
"לעולם לא נתחרט על השבעה באוקטובר גם אם ניהרג כולנו" קרא האזרח העזתי בגאווה ונשבע כי "נחזור לחיפה, יפו, לוד ורמלה יא נתניהו".
مسن فلسطيني يخاطب #نتنياهو: والله لن نندم على 7 أكتوبر#الجزيرة_مباشر #غزة pic.twitter.com/qE4dtWVxGz
— الجزيرة مباشر (@ajmubasher) May 20, 2025
בתוך כך, מוקדם יותר השבוע התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקורת שספג מהימין על חידוש הסיוע ההומניטרי וניסה לתרץ את ההחלטה המקוממת: "אסור לנו להגיע למצב של רעב".
לדבריו, "יחד עם ידידינו האמריקנים החלטנו לעשות שיטה אחרת – נקודות חלוקה שמאובטחת על-ידי צה"ל, מונעות גישה מחמאס ומאפשרות לחברות אמריקניות לחלק את הסיוע".
