accessibility-icon
share-icon
צילום מסך מתוך אלג'זירה
צילום מסך מתוך אלג'זירה

"לא נתחרט על ה-7.10": אלה "הבלתי מעורבים" שישראל מאכילה

עומרי חיים

עומרי חיים

כג אייר ה'תשפה (21.05.25)

82

21

like

14

dislike

תושב ג'באליה תועד כשהוא מכריז בגאון שהעזתים לעולם לא יתחרטו על טבח ה-7 באוקטובר והדגיש: "נחזור לחיפה, יפו, לוד ורמלה יא נתניהו" • צפו


על רקע חידוש הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה, פרצופם האמיתי של "הבלתי מעורבים" שוב נחשף בכיעורו. תושב ג'באליה תועד באלג'זירה כשהוא מכריז בגאווה שהם לעולם לא יתחרטו על טבח ה-7 באוקטובר.

"לעולם לא נתחרט על השבעה באוקטובר גם אם ניהרג כולנו" קרא האזרח העזתי בגאווה ונשבע כי "נחזור לחיפה, יפו, לוד ורמלה יא נתניהו".

בתוך כך, מוקדם יותר השבוע התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקורת שספג מהימין על חידוש הסיוע ההומניטרי וניסה לתרץ את ההחלטה המקוממת: "אסור לנו להגיע למצב של רעב".

לדבריו, "יחד עם ידידינו האמריקנים החלטנו לעשות שיטה אחרת – נקודות חלוקה שמאובטחת על-ידי צה"ל, מונעות גישה מחמאס ומאפשרות לחברות אמריקניות לחלק את הסיוע".

עקבו אחרינו גם ב-Google News