accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

חמיו של יוסף יהודה חיראק לנתניהו: "תחסל את האויב בכל הכוח"

רבקה שורק

רבקה שורק

כב אייר ה'תשפה (20.05.25)

3

like

0

dislike

חמיו של הלוחם, ספד לחתנו האהוב ודרש מהממשלה: "תוביל מלחמה בכל הכוח עד שנחסל את הרוע הזה מהעולם ונכה בו בכל הכוח" • לדבריו, "מי שפוגע בעם ישראל צריך להיות מושמד לחלוטין - תכבשו את חבל עזה עד תום"


יהודה אליהו חמיו של יוסף יהודה חיראק ז"ל שנפל אתמול (שני) ספד לו בהר הרצל, ופנה אל ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני דורש ממך מכאן להוביל מלחמה בכל הכוח עד שנחסל את הרוע הזה מהעולם ונכה בו בכל הכוח".

"מי שפוגע בעם ישראל צריך להיות מושמד לחלוטין – תכבשו את חבל עזה עד תום" הדגיש אליהו והוסיף: "תגרשו משם עד האחרון שבם, ותיישבו את ארץ אבותינו".

maximize-image
בני משפחתו של יוסף יהודה חיראק בהלוויה | צילום: דוברות בנימין
"עם דמעות בעיניים": המכתב המצמרר של יוסף חיראק הי"ד למשפחתו

"עם דמעות בעיניים": המכתב המצמרר של יוסף חיראק הי"ד למשפחתו

37
20.05.25|רבקה שורק

בתוך כך, במכתב שכתב יוסף יהודה למשפחתו ביום השואה, תיאר את הזכות שנפלה בחלקו כלוחם במדינת היהודים: "בזמן הצפירה זכיתי לעמוד על הנמר מעבר לגדר עזה".

לדבריו, "מה שעובר לי בראש זה הלוואי וסבא וסבתא והדור שלפני היו יכולים לראות אותי עכשיו ולהתרגש ביחד איתי. אז שתדעו שיש לנו עם וצבא מדהים וחזק!! תודה לאל על הזכות להיות חלק מחוד החנית של העם הזה!".

עקבו אחרינו גם ב-Google News