יהודה אליהו חמיו של יוסף יהודה חיראק ז"ל שנפל אתמול (שני) ספד לו בהר הרצל, ופנה אל ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני דורש ממך מכאן להוביל מלחמה בכל הכוח עד שנחסל את הרוע הזה מהעולם ונכה בו בכל הכוח".
"מי שפוגע בעם ישראל צריך להיות מושמד לחלוטין – תכבשו את חבל עזה עד תום" הדגיש אליהו והוסיף: "תגרשו משם עד האחרון שבם, ותיישבו את ארץ אבותינו".


"עם דמעות בעיניים": המכתב המצמרר של יוסף חיראק הי"ד למשפחתו
37
20.05.25|רבקה שורק
בתוך כך, במכתב שכתב יוסף יהודה למשפחתו ביום השואה, תיאר את הזכות שנפלה בחלקו כלוחם במדינת היהודים: "בזמן הצפירה זכיתי לעמוד על הנמר מעבר לגדר עזה".
לדבריו, "מה שעובר לי בראש זה הלוואי וסבא וסבתא והדור שלפני היו יכולים לראות אותי עכשיו ולהתרגש ביחד איתי. אז שתדעו שיש לנו עם וצבא מדהים וחזק!! תודה לאל על הזכות להיות חלק מחוד החנית של העם הזה!".
