אחרי הודעת הלשכה אתמול בדבר מחלתו של ג'ו ביידן, פרסם היום (שני) נשיא ארה"ב לשעבר פוסט בדף ה-X שלו ובו הודה לכל מי שדאג לשלומו ואיחל לו בריאות. בפוסט נראה ביידן מחויך לצד אשתו ג'יל והחתול שלהם.
ביידן כתב בדף ה-X שלו: "הסרטן נוגע בכולנו. כמו רבים מכם, ג'יל ואני למדנו שאנו חזקים ביותר דווקא בנקודות משבר. תודה על התמיכה והאהבה שאתם מעניקים לנו.
Cancer touches us all. Like so many of you, Jill and I have learned that we are strongest in the broken places. Thank you for lifting us up with love and support. pic.twitter.com/oSS1vGIiwU
— Joe Biden (@JoeBiden) May 19, 2025
כזכור, לשכת ביידן הודיעה הערב כי הנשיא לשעבר אובחן עם סרטן ערמונית אגרסיבי. מלשכתו של ביידן נמסר כי "בשבוע שעבר, ג'ו ביידן נבדק עקב ממצא חדש של גוש בערמונית לאחר שחווה תסמינים מחמירים במתן שתן. ביום שישי הוא אובחן כחולה בסרטן הערמונית, המאופיין בציון גליסון של 9 (דרגה 5) עם גרורות לעצם. בעוד שמדובר בסוג אגרסיבי יותר של המחלה, נראה שהסרטן רגיש להורמונים, מה שמאפשר טיפול יעיל. הנשיא ומשפחתו בוחנים אפשרויות טיפול עם רופאיו".
אחרי ההודעה של לשכת ביידן, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שם את הפוליטיקה בצד ושיגר איחולי החלמה וסולידריות לביידן ולבני משפחתו. "מלניה ואני עצובים לשמוע על האבחנה הרפואית האחרונה של ג'ו ביידן. אנו שולחים את איחולינו החמים והטובים ביותר לג'יל ולבני המשפחה, ומאחלים לג'ו החלמה מהירה ומוצלחת", נכתב ברשת החברתית של טראמפ truthsocial.
