ח"כ בועז ביסמוט פנה היום (שני) ליו"ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ יולי אדלשטיין לכנס דיון דחוף בעקבות ההחלטה להכניס סיוע הומניטרי לעזה: "אי אפשר לבקש מאיתנו לאשר שוב ושוב גיוסי מילואים – ובאותה נשימה לקבל בלי הסבר החלטות שמרחיקות אותנו מהכרעת המלחמה".
ח"כ טלי גוטליב ביקרה בחריפות בחשבון ה-X שלה: "גורמים בצה"ל ובמערכת הבטחון שיקרו אותך והטעו אותך. אין כל סכנת רעב בעזה. אפילו לא קרוב לכך. אסור להכניס סיוע לעזה בשלב הזה. אסור. זו סטירת לחי מצלצלת בפנים של כולנו".

לדבריה, "עידן ביידן הסתיים מזמן. צא לעולם ותדרוש מחמאס להיכנע ולהשיב את כל חטופינו ובתמורה יקבלו סיוע. תזכיר לעולם את אכזריות אויבינו. תציג סרטונים מהתופת הנוראית. אדוני רה״מ אתה חייב לכולנו הסבר שיניח את דעתינו על כך".
ח"כ משה סעדה הוסיף: "מצד אחד להכניס לקרב 5 אוגדות של צה״ל כדי להשמיד אויב, ומצד שני להכניס לאותו אויב אוכל ואספקה שתאפשר לו לשרוד ולגייס עוד מחבלים שיפגעו בחיילי צהל, זו החלטה לא נכונה ולא מוסרית. ניצחון מוחלט משמעו למגר את החמאס באופן טוטאלי ולא לסייע לו לשרוד. הגיע הזמן להכריע!".
