אחרי ההודעה של לשכת ביידן על כך שהנשיא לשעבר חלה בסרטן ערמונית אגריסיבי, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שיגר הלילה (שני) איחולי החלמה וסולידריות לביידן ולבני משפחתו.
"מלניה ואני עצובים לשמוע על האבחנה הרפואית האחרונה של ג'ו ביידן. אנו שולחים את איחולינו החמים והטובים ביותר לג'יל ולבני המשפחה, ומאחלים לג'ו החלמה מהירה ומוצלחת", נכתב ברשת החברתית של טראמפ truthsocial.
כזכור, לשכת ביידן הודיעה הערב כי הנשיא לשעבר אובחן עם סרטן ערמונית אגרסיבי. מלשכתו של ביידן נמסר כי "בשבוע שעבר, ג'ו ביידן נבדק עקב ממצא חדש של גוש בערמונית לאחר שחווה תסמינים מחמירים במתן שתן. ביום שישי הוא אובחן כחולה בסרטן הערמונית, המאופיין בציון גליסון של 9 (דרגה 5) עם גרורות לעצם. בעוד שמדובר בסוג אגרסיבי יותר של המחלה, נראה שהסרטן רגיש להורמונים, מה שמאפשר טיפול יעיל. הנשיא ומשפחתו בוחנים אפשרויות טיפול עם רופאיו".
