accessibility-icon
share-icon
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

2 שיגורים נורו מעזה לישראל: אחד יורט והשני נפל בשטח פתוח

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

כ אייר ה'תשפה (18.05.25)

8

2

like

1

dislike

בצל העמקת התמרון בעזה ושיחות המשא ומתן בקטאר על סיום הלחימה: מחבלים ירו שתי רקטות משטח הרצועה לעבר ישראל • מצה"ל נמסר כי בוצע יירוט אחד, והשיגור השני נפל בשטח פתוח • לא דווח על נפגעים או נזק


מחבלים ירו היום (ראשון) שתי רקטות משטח רצועת עזה לעבר ישראל. מצה"ל נמסר כי בוצע יירוט אחד, והשני נפל בשטח פתוח. אין נפגעים ולא דווח על נזק. בעקבות השיגורים הופעלו אזעקות צבע אדם בקיבוץ כיסופים.

בהודעה הרשמית של צה"ל נאמר: "בהמשך להתרעות שהופעלו בכיסופים, זוהו שני שיגורים שחצו ממרכז רצועת עזה לעבר שטח הארץ. אחד מהם יורט והשני נפל בשטח פתוח, אין נפגעים".

maximize-image
יירוט בשמי העוטף | צילום: ללא

הירי מגיע לאחר שמוקדם יותר היום, כוחות צה"ל בפיקוד הדרום בסדיר ובמילואים החלו בפעולה קרקעית רחבה ברחבי צפון ודרום רצועת עזה, במסגרת תחילתו של מבצע "מרכבות גדעון".

במהלך השבוע האחרון, חיל האוויר החל במכת פתיחה במהלכה תקף יותר מ-670 מטרות של ארגון הטרור חמאס ברחבי הרצועה למען שיבוש היערכות האויב וסיוע לפעולה הקרקעית. בין המטרות שהותקפו, מחסני אמצעי לחימה, מחבלים, תוואי תת-קרקע ועמדות שיגור נ"ט. חיל האוויר ממשיך לסייע באופן רציף לכוחות הפועלים ברחבי רצועת עזה.

עד כה, חוסלו עשרות מחבלים, הושמדו תשתיות טרור מעל ומתחת לקרקע וכעת כוחותינו תופסים שטחים שולטים במרחב הרצועה. "צה"ל ימשיך לפעול נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה ככל שיידרש על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל", נמסר מטעם דובר צה"ל.

עקבו אחרינו גם ב-Google News