accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

הטרור הערבי לא פוסק: מחבלים יידו אבנים לעבר רכבים בבנימין

נעמי רחליס

נעמי רחליס

יט אייר ה'תשפה (17.05.25)

8

3

like

3

dislike

מחבלים יידו אבנים לעבר רכבים בכביש 60 סמוך ליישוב עלי • כוחות צה"ל השיבו באש לעבר שלושה מחבלים – אחד חוסל, שניים נוספים נפגעו


מחבלים יידו הערב (מוצאי שבת) אבנים לעבר רכבים שנסעו בכביש 60 סמוך ליישוב עלי שבחבל בנימין. על פי הדיווחים נגרם בעקבות כך נזק לשמשת רכב וישנו פצוע קל במקום.

על פי צה"ל האירוע הסתיים ללא נפגעים וכוחות יחידה 636 הגיבו בירי לעבר שלושה מחבלים במטרה לנטרל את האיום, אחד מהם חוסל ושניים נוספים נפגעו. אין נפגעים לכוחותינו  באירוע.

פיגוע האבנים מגיע ברקע טרור בלתי פוסק של ערבים ביהודה ושומרון שמהווים איום על צירים מרכזיים תוך יידוי בקבוקי תבערה, אבנים וסנוור רכבים בלייזר. באירועים חמורים יותר מדובר אף בירי כפי שקרה בשבוע שעבר כאשר נרצחה צאלה גז הי"ד ובעלה חננאל נפצע.

בהקשר לכך, במרכז שניידר לרפואת ילדים מסרו ביום שישי האחרון כי חל שיפור במצבו של התינוק שיולד לאחר הפיגוע הרצחני סמוך ליישוב ברוקין. במהלך המאבק להילחם על חייה של צאלה, גניקולוג בכיר יילד את התינוק בהצלחה.

ברקע הטרור נשמעת ביקורת חריפה נגד אלוף פיקוד המרכז, הן בדרג המדיני והן מצד תושבי יהודה ושומרון על כך שהכבישים הפכו למוקדי טרור מרכזיים והנסיעה בהם נמצאת תחת סיכון ביטחוני.

עקבו אחרינו גם ב-Google News