accessibility-icon
share-icon
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר |  צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

השר בן גביר: "הגיע הזמן ללחוץ על הגז - עד להכנעת חמאס"

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

יט אייר ה'תשפה (17.05.25)

27

7

like

1

dislike

בעקבות חידוש המו"מ בין ישראל לארגון הטרור הרצחני חמאס, השר לביטחון לאומי קורא לרה"מ שלא ללכת לעסקה אלא להמשיך ללחוץ על הגז - עד להכנעת חמאס • לדברי השר בן גביר: "זה לא הזמן לסגת ולתת לחמאס שוב לנשום ולהשתקם"


השר לביטחון לאומי וחבר הקבינט המדיני ביטחוני איתמר בן גביר התייחס הערב (מוצ"ש) לפתיחת מבצע 'מרכבות גדעון' ולחזרת ארגון הטרור הרצחני חמאס לשולחן המשא ומתן, וקרא לרה"מ לא לעצור ולהמשיך – עד הכנעת חמאס.

"'הגמישות' הפתאומית של החמאס במו״מ, היא לא מפני שלפתע חשקה נפשו בשלום, אלא מפני שצה״ל הכביד את ידו", אמר השר ודרש "דווקא מסיבה זו, זה לא הזמן לסגת ולתת לחמאס שוב לנשום ולהשתקם, אלא ללחוץ על הגז עד הסוף – עד הכנעת חמאס".

maximize-image
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל

השר הוסיף, והזהיר ממסמוס הזמן: "אסור לחזור על המשגה החמור שנעשה בעבר במסמוס אולטימטום הנשיא טראמפ לשחרור מיידי של כל החטופים. חייבים להיכנס עכשיו בכל הכוח לעזה ולסיים את העבודה – כיבוש, תפיסת השטח, כתישת האויב, ושחרור חטופינו בכוח הזרוע".

כזכור, במהלך השבת, כוחותינו החלו בתקיפות נרחבות ברצועת עזה, כחלק מהרחבת התמרון הקרקעי ותחילת מבצע 'מרכבות גדעון'. בתגובה, ארגון הטרור הרצחני חמאס הסכים לחזור לשולחן המשא ומתן בקטאר – ללא תנאים מקדימים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News