גבר בן 75 ואישה בת 68 נפגעו הבוקר (שישי) באורח בינוני בשריפה שפרצה בדירת מגורים ברחוב הרב משאש שבנווה יוסף, בחיפה. השניים חילצו את עצמם מהזירה ופונו לטיפול בבית החולים.

מפקד צוות לוחמי האש רס"ר אדי שטרן שהגיע לזירה סיפר: "כבר מלמטה ראיתי את הלהבות ועשן בקומה שלישית מתוך שש. עלינו במהירות לביצוע סריקות כשעשן כבד וסמיך אופף את הבית. צוותים נוספים כיבו את מוקד השרפה בסלון הבית ושחררו את העשן".

