accessibility-icon
share-icon
צילום: יובל ברק, דובר תחנת חיפה

"ראיתי את הלהבות מלמטה": 2 פצועים בשריפה שפרצה בחיפה | צפו

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

יח אייר ה'תשפה (16.05.25)

4

1

like

1

dislike

בשריפה שפרצה בבניין מגורים בחיפה, נפצעו שני מבוגרים באורח בינוני • השניים חילצו את עצמם מהזירה ופונו לטיפול בבית החולים | מפקד צוות לוחמי האש סיפר: "עלינו במהירות לביצוע סריקות כשעשן כבד וסמיך אופף את הבית"


גבר בן 75 ואישה בת 68 נפגעו הבוקר (שישי) באורח בינוני בשריפה שפרצה בדירת מגורים ברחוב הרב משאש שבנווה יוסף, בחיפה. השניים חילצו את עצמם מהזירה ופונו לטיפול בבית החולים.

maximize-image
images-count1+
שריפה בדירה בחיפה | צילום: יובל ברק, דובר תחנת חיפה

מפקד צוות לוחמי האש רס"ר אדי שטרן שהגיע לזירה סיפר: "כבר מלמטה ראיתי את הלהבות ועשן בקומה שלישית מתוך שש. עלינו במהירות לביצוע סריקות כשעשן כבד וסמיך אופף את הבית. צוותים נוספים כיבו את מוקד השרפה בסלון הבית ושחררו את העשן".

maximize-image
images-count1+
שריפה בדירה בחיפה | צילום: יובל ברק, דובר תחנת חיפה
עקבו אחרינו גם ב-Google News