accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

אחרי פוטין: זלנסקי הודיע כי לא ישתתף בשיחות השלום באיסטנבול

שמואל קוגן

שמואל קוגן

יז אייר ה'תשפה (15.05.25)

5

2

like

0

dislike

אחרי שפוטין החרים את הפגישה והודיע כי לא ישתתף, הודיע הערב נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, כי גם הוא אינו מתכוון להשתתף בשיחות השלום בין אוקראינה לרוסיה, שמתקיימות באיסטנבול תחת חסותו של נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן


אחרי שפוטין החרים את הפגישה והודיע כי לא ישתתף, הודיע הערב (חמישי) נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, כי גם הוא אינו מתכוון להשתתף בשיחות השלום בין אוקראינה לרוסיה, שמתקיימות באיסטנבול תחת חסותו של נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן.

maximize-image
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין | צילום: רויטרס

מוקדם יותר היום, נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי מתח ביקורת חריפה על המשלחת הרוסית שהגיעה לטורקיה לקראת שיחות שלום, ואמר כי נוכחותה "נראית תיאטרלית" ואינה מעידה על כוונה אמיתית להסכם. לדבריו, "כולנו יודעים מי מקבל החלטות ברוסיה", ברמיזה לנשיא ולדימיר פוטין, שסירב להשתתף בשיחות באיסטנבול.

עקבו אחרינו גם ב-Google News