accessibility-icon
share-icon
צילום: עכשיו 14
צילום: עכשיו 14

"כל הכבוד, בלי גרם של ציניות": ברשת מפרגנים לינון מגל

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

יז אייר ה'תשפה (15.05.25)

64

5

like

3

dislike

ההתנצלות של ינון מגל בפני שורד השבי עידן אלכסנדר ברשתות החברתיות גררה מאות תגובות • מגיבים רבים פרגנו למגל על בקשת הסליחה, ביניהם אביר קארה, אבי בניהו ושמעון רקלין


מודה ועוזב ירוחם: ההתנצלות של מגיש הפטריוטים ינון מגל בפני שורד השבי עידן אלכסנדר בפוסט שפרסם היום (חמישי) ברשתות החברתיות גררה מאות תגובות מפרגנות מצד גולשים רבים.

כך למשל, מגיש ערוץ 14 שמעון רקלין כתב "כבוד". דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו הגיב גם הוא וכתב למגל "חשוב וראוי". מגיבים נוספים פרגנו למגיש הפטריוטים וכתבו "ציוץ יפה מאוד", "מוערך מאוד מאוד" ו"אם זה אמיתי, אז יש תקווה לניצחון המוחלט של החברה הישראלית כולה".

אך מגיבים אחרים בחרו להמשיך לתקוף. כך למשל, ברק סרי הגיב "עד הפרובוקציה הבאה. אתה הרי מכור לזה, בעיקר ל"גלים הפתוחים" בעניינך". מגיבה אחרת כתבה: "חלאה. לא נשכח. לא נסלח".

כזכור, תגובתו של מגל הגיעה לאחר הסערה שהתעוררה בעקבות התייחסותו של מגיש הפטריוטים לנסיבות החטיפה של עידן אלכסנדר במהלך שידור התוכנית, התנצל ינון מגל בפוסט שפרסם ברשת החברתית X: "אני מצטער ומבקש סליחה".

"ועכשיו, אחרי שהסערה שכחה, ואחרי שערוצי התבהלה סיימו את הגל הפתוח בענייני", כתב מגל, "אני מבקש להתנצל בפני משפחת אלכסנדר על הדברים שאמרתי על עידן יום אחרי שחזר". מגיש הפטריוטים הוסיף וביקש סליחה וסיום כתב "עידן, כ"כ טוב שבאת הביתה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News