מודה ועוזב ירוחם: ההתנצלות של מגיש הפטריוטים ינון מגל בפני שורד השבי עידן אלכסנדר בפוסט שפרסם היום (חמישי) ברשתות החברתיות גררה מאות תגובות מפרגנות מצד גולשים רבים.
חשוב מאוד, כל הכבוד בלי גרם אחד של ציניות
— 💙Abir Kara אביר קארה (@AbirKara2) May 15, 2025
כך למשל, מגיש ערוץ 14 שמעון רקלין כתב "כבוד". דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו הגיב גם הוא וכתב למגל "חשוב וראוי". מגיבים נוספים פרגנו למגיש הפטריוטים וכתבו "ציוץ יפה מאוד", "מוערך מאוד מאוד" ו"אם זה אמיתי, אז יש תקווה לניצחון המוחלט של החברה הישראלית כולה".
חשוב וראוי.
— אבי בניהו (@AviBenayahu) May 15, 2025
סחתיקה
— רון קופמן ron koffman (@Ronkofman1) May 15, 2025
אך מגיבים אחרים בחרו להמשיך לתקוף. כך למשל, ברק סרי הגיב "עד הפרובוקציה הבאה. אתה הרי מכור לזה, בעיקר ל"גלים הפתוחים" בעניינך". מגיבה אחרת כתבה: "חלאה. לא נשכח. לא נסלח".
עד הפרובוקציה הבאה. אתה הרי מכור לזה, בעיקר ל״גלים הפתוחים״ בעניינך
— Barak Seri ברק סרי (@BarakSeri) May 15, 2025
כזכור, תגובתו של מגל הגיעה לאחר הסערה שהתעוררה בעקבות התייחסותו של מגיש הפטריוטים לנסיבות החטיפה של עידן אלכסנדר במהלך שידור התוכנית, התנצל ינון מגל בפוסט שפרסם ברשת החברתית X: "אני מצטער ומבקש סליחה".
"ועכשיו, אחרי שהסערה שכחה, ואחרי שערוצי התבהלה סיימו את הגל הפתוח בענייני", כתב מגל, "אני מבקש להתנצל בפני משפחת אלכסנדר על הדברים שאמרתי על עידן יום אחרי שחזר". מגיש הפטריוטים הוסיף וביקש סליחה וסיום כתב "עידן, כ"כ טוב שבאת הביתה".
