לאחר הסערה שהתעוררה בעקבות התייחסותו של מגיש הפטריוטים לנסיבות החטיפה של עידן אלכסנדר במהלך שידור התוכנית, התנצל היום (חמישי) ינון מגל בפוסט שפרסם ברשת החברתית X: "אני מצטער ומבקש סליחה".
"ועכשיו, אחרי שהסערה שכחה, ואחרי שערוצי התבהלה סיימו את הגל הפתוח בענייני", כתב מגל, "אני מבקש להתנצל בפני משפחת אלכסנדר על הדברים שאמרתי על עידן יום אחרי שחזר". מגיש הפטריוטים הוסיף וביקש סליחה וסיום כתב "עידן, כ"כ טוב שבאת הביתה".
ועכשיו,
אחרי שהסערה שכחה,
ואחרי שערוצי התבהלה סיימו את הגל הפתוח בעניני,
אני מבקש להתנצל בפני משפחת אלכסנדר על הדברים שאמרתי על עידן יום אחרי שחזר.
זה לא היה נכון לעשות זאת,
ואני מצטער על כך ומבקש את סליחתם.
עידן, כ"כ טוב שבאת הביתה❤️— ינון מגל (@YinonMagal) May 15, 2025
הסערה החלה כשבמהלך תוכנית הפטריוטים התייחס מגל לנסיבות חטיפתו של עידן ואמר שהן "בעייתיות". ברשתות התעוררה סערה בעקבות דבריו, כשמגיבים רבים דרשו ממגיש הפטריוטים להתנצל. כאמור, היום הוא ביקש את סליחתו.
