accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של צאלה גז הי"ד
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של צאלה גז הי"ד

"חיית בשמחה ובהודיה עצומה": חברתה של צאלה גז סופדת בכאב

אבלין ליידרמן

אבלין ליידרמן

יז אייר ה'תשפה (15.05.25)

1

1

like

0

dislike

טרגדיה קשה טלטלה את משפחתה וחבריה של צאלה גז הי"ד, שנרצחה בדרכה לחדר הלידה כשהיא נושאת ברחמה את ילדה הרביעי • חברתה הקרובה, אביטל פרנקל, נפרדה ממנה במילים מרגשות שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה • אביטל שאלה: ״איך נפרדים מאישה כל כך חמה, אוהבת וחיה?


טרגדיה קשה זעזעה אמש את המשפחה והחברים של צאלה גז הי"ד, שנרצחה בדרכה לחדר לידה, כשהיא נושאת ברחמה את ילדה הרביעי. בין הנפרדות הייתה חברתה הקרובה, אביטל פרנקל, שכתבה הבוקר (חמישי) ברשת החברתית פייסבוק דברי פרידה מצמררים.

אביטל כתבה בכאב לב: "צאלה. אהובה כל כך. המילים מסרבות לצאת. המוח מסרב לקלוט. רק הדמעות, כבר הבינו, ולא מפסיקות לזלוג. היו לנו שנים של חברות עמוקה, עם שיחות נפש משמעותיות. אחרי כל שיחה הזאת, הרגשתי שאני נדבקת קצת באופטימיות הבלתי מוסברת שלך, ומשהו בי נושם טוב יותר".

אביטל סיפרה על האהבה הגדולה של צאלה לתנועה ולריקוד, על המסירות למשפחתה, על הבית שבנתה עם בעלה חננאל, על החלומות שחלמה והאמונה שהובילה אותה לאורך הדרך. ״חיית בשמחה ובהודיה עצומה על כל הטוב שבחייך, עם אמונה ואופטימיות שיהיה טוב״, הוסיפה.

בסיום הפוסט אביטל הדגישה ושאלה: ״כבר תקופה שלא שוחחנו וכמה אני כואבת את זה עכשיו. איך נפרדים מאישה כל כך חמה, אוהבת וחיה? אני רק אגיד לך שאני אוהבת אותך, יקרה שלי. את לא יודעת כמה. וכואבת. כל כך, כל כך כואבת״.

כזכור, צאלה גז הי"ד, תושבת היישוב ברוכין שבשומרון, נרצחה אמש בפיגוע הירי הרצחני סמוך ליישוב בו גרה בשומרון כשהיא בסוף החודש התשיעי להריונה ובדרכה לחדר לידה בבית החולים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News