דיווח ב-CNN: הקמרלין אישר כי מחר (חמישי) תצא משלחת רוסית לאיסטנבול לשיחות עם אוקראינה סביב הפסקת אש אפשרית במלחמה הנמשכת למעלה משלוש שנים. למרות ההודעה הרשמית של הקמרלין, לא נמסר אם הנשיא ולדימיר פוטין יגיע בעצמו.
דובר הקרמלין, דימיטרי פסקוב, ציין כי הצעת פוטין לחדש את הדיאלוג מול אוקראינה "נשארת בתוקף", אך לא פירט אם הוא יוביל את המשלחת באופן אישי. מנגד, נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, הביע נכונות לשוחח עם רוסיה בכל פורמט – אך הדגיש כי הוא אינו מוכן להיפגש ישירות עם פוטין, בשל האיסור החוקי שהטיל על שיחות ישירות עם הנשיא הרוסי.

זלנסקי: "מקווה שטראמפ יצטרף לשיחות עם פוטין באיסטנבול"
בתוך כך, הקרמלין ציין כי הוא עובד על ארגון ביקור של פוטין בטורקיה, אך מועד הביקור טרם נקבע. כמו כן, נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, אישר כי יהיה מוכן לארח שיחות בין רוסיה לאוקראינה, אך ציין כי יש צורך בהפסקת אש זמנית לפני קיום השיחות. נכון לעכשיו, לא ניתן לאשר אם פוטין יגיע לשיחות בטורקיה מחר – אך ההכנות לביקורו נמשכות, בעוד המועד הסופי טרם נקבע.
