חברת הכנסת ועורכת הדין טלי גוטליב ממפלגת הליכוד תקפה היום (רביעי) את היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, וטענה כי מטרתה המוצהרת היא לפגוע בממשלת הימין. בריאיון למוטי קסטל, הציגה גוטליב שורת טענות נגד מיארה, נפתלי בנט ונגד התנהלות המערכת המשפטית.
לדבריה, קיימת אפשרות שמינויה של בהרב-מיארה הושפע מקשריה עם נפתלי בנט, שמינה אותה כדירקטורית במדרשת שדה בוקר. "השר שיקלי אמר בצדק, ייתכן מאוד שהקשרים ביניהם היו שיקול למינויה ליועמשית", טענה גוטליב.

בהמשך הביעה גוטליב ביקורת קשה על נפתלי בנט: "בנט שקרן. שיקר את עם ישראל כשהתחבר עם האחים המוסלמים והכניס בפעם הראשונה תומכי טרור לממשלת ישראל. אנחנו צריכים להזכיר כל הזמן מי זה בנט. השמאל הרדיקלי משתמש בו רק כדי להחליש את ממשלת הימין".
גוטליב קראה להוציא את בהרב-מיארה מהשתתפות בישיבות הממשלה. "אני אומרת את זה כבר הרבה זמן, אל תכניסו אותה לישיבות ממשלה. יש משפטנים מצוינים שיכולים לייעץ לממשלה במקומה. אני לא מוכנה שמי שפועלת נגד ממשלת הימין תמשיך לשבת בישיבות הממשלה".

בנוגע להתנהלות המשפטית הנוכחית טענה גוטליב כי "הפסק הדין האחרון על נציב שירות המדינה לא מפתיע. הכול מהלך צפוי. הם מצפים מראש הממשלה לומר שהוא לא יקיים החלטה בניגוד לחוק, הוא לא יעשה את זה. כל פעם מניעים עוד מהלך, עוד תרגיל".
חברת הכנסת גם חשפה כי הגישה הצעת חוק שמבהירה במפורש ששר במשרד ממשלתי פטור ממכרז וגם מהליך תחרותי במקרים מסוימים. "הוספתי את זה כי הבנתי שיש להם בעיה בהבנת הנקרא. ההצעה הזאת תקבל קידום מהיר".

גוטליב הדגישה כי "החוות דעת של בהרב-מיארה לא מחזיקות מים. היא כותבת מה שבא לה, פעם קובעת שאין למבקר המדינה סמכות לחקור את השב"כ והצבא. מותר לה לא לספר לנו על עד תביעה, על רונן בר, ומותר לה לחשוב הרבה זמן מי ידיד שלה ומי חבר שלה".
בנוסף גוטליב הבהירה כי "מיארה קיבלה עוגה מבג"ץ לענות מה הקשר שלה עם רונן בר. שישה שבועות לוקח לה לחשוב מי ידיד שלה ומי חברה שלה. היחידים ששומרי סף אלה אנחנו. נבחרי הציבור שקיבלנו מנדט מהעם לשמור על העם ועל הארץ ועל הערכים ועל המורשת".
