צה"ל מאשר כי כוחותינו חיסלו היום בבוקר (רביעי) מחבל חיזבאללה, ששימש כמפקד מתחם קבריחא בארגון הטרור, באמצעות כלי טיס במרחב קעקעית אל-ג'סר שבדרום לבנון.
מוקדם יותר היום, דווח בלבנון כי רכב הותקף באופן ממוקד על ידי כוחותינו בעיירה קאקעיית אל-ג'יסר, ליד נבטיה. כמו כן, דווח ברשתות הערביות כי כטב"מ ישראלי תקף עם שחר בית בעיירה שבעא שבדרום לבנון.

אתמול צה"ל עדכן כי כלי טיס תקף מחבל מארגון הטרור חיזבאללה, במרחב רכס הבופור שבדרום לבנון. המחבל פעל באתר שצה"ל תקף בשבוע שעבר, וממנו נוהל מערך האש וההגנה של חיזבאללה.
בנוסף, כלי טיס תקף מחבל חיזבאללה נוסף, במרחב חולא שבדרום לבנון. בצה"ל הבהירו כי שיקום האתר והפעילות בו מהווים הפרה בוטה של ההבנות בין ישראל ללבנון.
מוקדם יותר השבוע, ארגון האו"ם בלבנון יוניפי"ל הודיע כי מאז הפסקת האש בין ישראל לחיזבאללה, שנחתמה בסוף חודש נובמבר 2024, נמצאו 225 מחסני נשק של ארגון הטרור הלבנוני. על פי ההצהרה, הקואורדינטות של מחסני הנשק הועברו לטיפול אצל הכוחות המזוינים הלבנונים (LAF).
