במסגרת הנאום בתום פסגת ההשקעות הסעודית-אמריקאית בריאד, טראמפ דרש מהאיראנים לקבל החלטה באשר להסכם גרעין. "אין לכם זמן, קבלו החלטה עכשיו".
"אני רוצה להשיג הסכם עם איראן, אני אהיה שמח אם זה יקרה. אבל אם איראן תדחה את ההזדמנות הזו ותמשיך לתקוף את שכניה, לא תהיה לנו ברירה אלא להשית עליה לחץ מקסימאלי ולהפחית לאפס את יצוא הנפט שלה, כפי שעשיתי בקדנציה הקודמת".

"לאיראן יכול להיות עתיד מזהיר יותר. הבחירה היא שלהם. אנחנו רוצים שהיא תהיה מדינה מצליחה. אנחנו רוצים שהיא תהיה מדינה נהדרת ובטוחה, אבל היא לא יכולה להיות בעלת נשק גרעיני. ההצעה לאיראן לא תישאר לאורך זמן. הם צריכים לקבל החלטה עכשיו".
"איראן – הכוח ההרסני הגדול ביותר במזרח התיכון"
"המשימה שלנו היא להתאחד נגד כמה סוכני כאוס וטרור שנשארו, שהם מחזיקים כשבויים חלומות של מיליוני אנשים נפלאים. הכוח הגדול ביותר וההרסני ביותר הוא המשטר באיראן, שגרם סבל בלתי ניתן לדמיון בסוריה, לבנון, עזה, עיראק, תימן ועוד", תקף טראמפ. נשיא ארצות הברית גם החמיא למדינות המפרץ ואמר: "אין ניגוד חד יותר מהדרך בה בחרתם בחצי האי ערב לעומת האסון שמתרחש מעבר למפרץ, באיראן".
